Supersklep 3000
Futurystyczne centrum handlowe
Jest rok 2964 i wielkie centra handlowe biją rekordy popularności. Bo jak ich nie uwielbiać, skoro dzięki nim możemy w jednym miejscu znaleźć wszystko, czego tylko chcemy? Jedyny problem jest taki, że wyrastają w całej galaktyce niczym grzyby po deszczu, a Centrum Zaopatrzenia 3000 nie może nadążyć za popytem. Podekscytowani klienci już się zlatują, więc inżynierzy muszą zrobić wszystko, co w ich mocy, aby zbudować centrum handlowe na miarę pragnień konsumentów. Takie podejście może doprowadzić do powstania dziwacznych budowli, ale to nic - najważniejsze, żeby klient był zadowolony!
W dynamicznej grze strategicznej Supersklep 3000 wcielisz się w jednego z rywalizujących inżynierów, którzy chcą zbudować najbardziej wyjątkowe centrum handlowe wszech czasów. Musisz stworzyć taką kombinację sklepów i atrakcji, aby zadowolić najbardziej wymagających klientów. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne grupowanie sklepów w strefy i sprawne zarządzanie zasobami, które pozwoli Ci zrealizować jak najwięcej celów i zbudować wspaniałe atrakcje. Czy uda Ci się zostawić konkurencję w tyle?
Na czym to polega?
Podczas rozgrywek w Supersklep 3000 rozgrywamy kolejno swoje tury. W każdej z nich musimy wykonać jedną z akcji:
- Budowa pozwala graczowi dołożyć kafelek do swojego centrum handlowego. Może to być segment, atrakcja albo parking. Kafelki pobieramy z Centrum Zaopatrzenia, a ich koszt jest zależny od położenia (które będzie się zmieniało w trakcie rozgrywki).
- Zamiast budować, możemy pobrać pieniądze, odrzucając segment z Centrum Zaopatrzenia. Kafelki są bowiem wielofunkcyjne - po jednej stronie mają konkretne lokacje, a po drugiej symbole banknotów.
Naszym głównym celem jest zaspokajanie potrzeb klientów. Gracze rozpoczynają z trzema odwiedzającymi, jednak budowanie wejść i niektórych parkingów będzie dostarczało kolejnych. Każdy z klientów chce dotrzeć do konkretnego sklepu, a jeśli mu to umożliwimy - zapewni nam punkty na koniec gry. Zdobędziemy je też za grupowanie segmentów w strefy.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Dzięki dużej zmienności dostępnych elementów poszczególne rozgrywki stanowią ciekawe wyzwanie i pozwalają na wypróbowanie nowych strategii.
- Podstawowy mechanizm gry jest bardzo prosty - wszystko sprowadza się do decyzji, czy dodajemy kafelek do swojego centrum, czy pobieramy dochód. Całe piękno tkwi jednak w umiejętnym łączeniu elementów oraz dostrzeganiu i wykorzystywaniu nadarzających się okazji.
- Gra może być ciekawym wprowadzeniem do świata zarządzania zasobami, a rozwijanie własnego centrum i konieczność planowania ruchu klientów doskonale rozwijają wyobraźnię przestrzenną.
Informacje o produkcie |
Nr katalogowy |
SCWEA01PL
|
Rodzaj |
Strategiczne i ekonomiczne
Planszowe |
Min. liczba graczy |
2 |
Max. liczba graczy |
4 |
Czas gry |
45 min |
Wersja |
Podstawa |
Wersja językowa |
Polska |
Wymagania wiekowe |
od 10 lat |
Materiał |
Papier / Makulatura
Tektura |
Płeć |
Chłopcy
Dziewczynki |
Produkt na baterie |
Nie |
Baterie w zestawie |
Nie |
Zasilanie |
Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
- 96 kafelków segmentów centrum handlowego
- Plansza Centrum Zaopatrzenia 3000
- 56 klientów
- 16 kart atrakcji
- 14 kafelków atrakcji
- 4 kafelki wejść głównych
- Planszetka parkingów
- 8 kafelków parkingów
- 12 początkowych kafelków pieniędzy
- 12 żetonów balonów
- 4 rusztowania
- Znacznik pierwszego gracza
|
Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 27.5 x 21.5 x 6.5 cm
|